Urban Future is het meest inspirerende evenement van Europa voor mensen die verandering teweegbrengen om onze steden duurzamer te maken....
XGIMI is een innovatieve klant in de wereld van technologie en consumentenelektronica. Deze wereldwijde producent van projectoren betreedt in 2022 de Benelux-markt met beperkte zichtbaarheid en naamsbekendheid. Bij Counter gaan we op retainer basis in Nederland en België de uitdaging aan hun merk te positioneren...
Bij Counter waren we verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de pr-strategie van de Samen Beslissen campagne van het Ministerie van VWS om de impact te vergroten....
Sinds 2019 zijn we een verlenging van het communicatieteam van Combiwel voor Kinderen en helpen we met hun communicatiestrategie, branding, design en SEO en SEA campagnes....
Sinds 2022 hebben wij een langdurige samenwerking op retainerbasis met HomeExchange, wereldleider in huizenruil, waarbij iedere twee minuten een woningruil wordt bevestigd door een van de meer dan 150.000 leden verspreid over meer dan 145 landen via het platform....
Counter Content werkt al sinds 2014 voor ALD Automotive. We doen onderzoek naar trends in mobiliteit zoals elektrisch rijden, Mobility-as-a-Service en de inzet van de e-bike voor woon-werkverkeer....
[vc_row][vc_column][vc_column_text]MET AMS is het eerste metaverse festival ter wereld dat in 2022 plaatsvond in de Westergasfabriek in Amsterdam. Dit vierdaagse festival met keynote talks, paneldiscussies, immersive experiences en installaties van merken, kunstenaars en opinieleiders was met meer dan 10.000 bezoekers een groot succes. Bij de...
Na een eerste samenwerking met EasyPark in 2021, werken we sinds begin 2022 op retainer basis voor de merken EasyPark en Parkmobile, in Nederland en België....