Counter verwelkomt vier nieuwe klanten: Unique, Stenia, Steel Blue en Kahawatu Foundation
Goldband tijdens Zwarte Cross met de Goldband x Steel Blue werkschoenen | Credits: Bart Heemskerk
Zaandam, 7 november 2023 – Het Zaanse communicatiebureau Counter voegt vier nieuwe klanten toe aan het portfolio. Met de klanten Unique, Stenia, Steel Blue en Kahawatu Foundation verstevigt het communicatiebureau de expertisegebieden bouw, HR & arbeidsmarkt en non-profit.
Raymond Bresching, co-founder van Counter: “Deze merken passen bij ons. Ze hebben ambitieuze groeiambities, zijn veelal bewust van hun impact op de wereld en ze houden zich bezig met belangrijke economische en maatschappelijke trends. We hebben enorm veel zin om deze merken verder te helpen bij het maken en verspreiden van hun verhalen.”
Counter gaat voor uitzendorganisatie Unique aan de slag met hun PR en communicatie. Bij Unique staat de mens centraal. Verder komen, begint bij verder kijken, vinden ze bij Unique. Dat betekent: verder kijken dan de harde eisen van een vacature en focussen op iemands kwaliteiten.
Voor Stenia, specialist op het gebied van leegstand, beheer en realisatie van opvang, buigt Counter zich onder andere over de merkstrategie, visuele identiteit en branding. Stenia gelooft dat iedereen het recht heeft op een veilig thuis, ongeacht afkomst en achtergrond. De concrete communicatie-aanpak wordt later ingevuld.
Steel Blue is een toonaangevend merk van hoogwaardige werkschoenen voor op de bouwplaats. Ze ontwikkelden een limited edition werkschoen samen met dé band van het moment: Goldband. Counter hielp Steel Blue met de PR en communicatie rondom de lancering een aantal weken terug.
Tot slot helpt Counter Kahawatu Foundation, een NGO die zich inzet voor het verbeteren van het levensonderhoud van koffiegemeenschappen in Oost-Afrika. Voor deze stichting is Counter verantwoordelijk voor de realisatie van de visuele identiteit en de nieuwe website.